reklama

Muž a láska

Pár rýmov na spestrenie dňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 

Muž a láska

Každý človek veľa lások má,

ale iba z jednej radosť má.

Láska k žene to je tá,

 čo mužovi vždy hlavu zamotá.

Ale čo my muži môžeme robiť,

no predsa tú ženu šťastnou spraviť.

Veru, to je najkrajšie čo muž v živote má,

a čo nikomu inému nedá.

Veru aj mne láska zamotala hlavu,

niekedy sa podobám na besnú ťavu,

ale vždy a všade jednu vec viem,

že tú ženu strašne milujem

a s ňou celý život zostať chcem,

len dúfam, že smiem.

Marek Sandtner

Marek Sandtner

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taký maličký filozof:) Teda v duchu filozofie, som kto som a iným nebudem, pretože keby som bol iným, nebol by som to ja:) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPolitikaVieraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu